poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Moda - Wiosna 2012 (Ubrania)

Tak ! Oto ten artykuł ! Związany tylko z modą ! Lubię modę. Postanowiłam się z wami podzielić moją skromna wiedzą i napisać wam, co powinno (oczywiście nie musi) znaleźć się w waszej szafie ;)

Wiosna, wiosna, wiosna.... Pierwsze słowo, które kojarzy mi się z wiosną to żółty.

No właśnie żółty! To jest to ! Modne wszystko to, co żółte ! Na przykład żółta marynarka z River Island (około 150 zł):

Lub coś dla fanek torebek (Aldo- około 180 zł):



 Błękitne, niebieskie i morskie.... PAZNOKCIE ! Tak, od razu mamy przed oczami morze, lub ocean. Ja mam w swojej kolekcji morski (AVON) i niebieski (Miss Sporty). Polecam wam także Lakier w turkusowym/ morskim kolorze (INGLOT) :



Vansy? Zdecydowanie TAK ! Szczerze mówiąc, sama ich nie posiadam, ale mam na nie oko. Musze sobie takie kupić. Vansy rządzą tej wiosny :) wpiszcie sobie w google 'vansy', a na pewno wyskoczy wam dużo wzorów :)

Czy ktoś powiedział 'bandana'? Tak- to słowa mody. Bandany możesz kupić np. na allegro ok. 10 zł. Możesz je zawiązać na szyi, zrobić z nich bransoletkę, lub nosić zamiast opaski ! SZALEJ !

Najważniejszy kolor ! Noś teraz: rurki, 3/4 spodnie, lub szorty w przeróżnych kolorach ! Czerwony, zółty, niebieski... szalej, szalej, szalej !


I to już wszystko z serii o ubraniach. następna będzie o makijażach. Zapraszam ! <3

Brak komentarzy: