piątek, 1 czerwca 2012

Możecie się wściekać na mniee

Ja też przepraszam za niepisanie ale sami zrozumcie że szkoła jest dla mnie ważniejsza. Przez cały rok olewałam szkołe i teraz mam oceny bardzo złe. Musze się wsiąść za siebie i poprawić oceny. Na moim drugim blogu tez nie pisze. Zrobiłam zeby był otwarty tylko dla mnie ponieważ na niego też już nie mam czasu ( zeby nie było że olewam tylko tego bloga).
Od wakacji przysięgam pisać częściej. Będzie mniej zmartwień,problemów i więcej czasu.
Dobre oceny piechotą nie chodzą. Chyba sami rozumiecie ;D
Zwłaszcza że teraz ide do gimnazjum.
I na dodatek spr szóstoklasisty,
Poszedł mi najlepiej z klasy. Dlaczego to źle?
Bo to tylko 24 pkt! Z czego mama nie była zadowolona ^^ ;[

Wybaczcie ;*

1 komentarz:

Anri pisze...

Hej zapraszam na nyanyanowo.blogspot.com