sobota, 28 stycznia 2012

Redaktorki próbne...

Tak więc, jak wiecie na blogu od pewnego czasu piszą redaktorki próbne. Polegają one na tym, że piszą posty przez jakiś czas, a później ja biorę jedną lubi dwie z nich. W zależności o tego ile osób się zgłosiło. Więc  jedna osoba (z dwóch, które się zgłosiły), która będzie stałą redaktorka na naszym blogu to......
Krejzolka1213 ! Gratulacje, od dziś jesteś stałą redaktorką na naszym blogu ! :) Piszesz dużo postów, jesteś kreatywna, po prostu nadajesz się na redaktorkę !

Niestety druga osoba, LonelyGirl_13 napisała tylko 2 posty w tym:
-przywitanie
-reklama bloga

ona więc nie zostaje naszą redaktorką, przykro mi....

Teraz przejdźmy do czegoś bardzo istotnego:
LonelyGirl_13, w poście reklamowała bloga, bez mojej zgody! A przecież w zakładce 'Reklamy' jest wyraźnie napisane:

Po reklamy zgłaszajcie się tylko i wyłącznie na gg: 36686570
 
Dlatego też proszę o innych redaktorek o wszelkich pomysłach na loterie, konkursy, reklamy zgłaszać do mnie! (mój nr. gg: 36686570)
 
Dziękuję :) 

Brak komentarzy: